1 Temmuz 2013 Pazartesi

Üç Boyutlu, Hareketli Logo Yapmak/ Yaptırmak

Geçenlerde üç boyutlu logo nasıl yapılır , yaptırılır diye internette araştırma yaparken rastladığım bir blogu size anlatacağım. Rastladığım bu blogda üç boyutlu hareketli ve hareketsiz , kendi etrafında dönen, sabit logoların olduğunu gördüm. 

Daha sonra blogu açan kişinin bu işi yaptığını da öğrendim. Çalışmaları flash ve hareketli gif formatında yani sitemizi açılışta çok zorlamayacak formatlarda yapıyor. Eğer çalışma sabit ise herhangi bir resim formatı çıktısı da olabiliyor. Logoların yanı sıra; dekoratif animasyon, banner ,reklam ve tanıtım görselleri de hazırlıyor..  Bu grafiker arkadaşımızın ciddi referansları dahi mevcut.  Bende bir logo yaptırabilirmiyim diye düşünüp kendisine bir mail attım ve kısa süre içinde  mailime cevap verdi. Kendisiyle biraz konu üzerine konuştuk ve elinden geldiğince yardımcı olmaya çalıştı. Samimiyeti ve yardımları için kendisini tanıtmasında biraz da benim payım olabilir düşüncesiyle bu yazıyı yazmak istedim. Kendisine ulaşmak isteyenler yazının sonundaki linkten bloguna ulaşıp çalışmalarını görebilir ve iletişime geçebilir. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder