13 Eylül 2013 Cuma

Berkcan Özenç ile Yaptıgım Röportaj

Berkcan Özenç ile Yaptıgım Röportaj

Berkcan Özenç'i birçok web master bilir; "berkcanozenc.blogspot.com"da blog yazarlığı yapıyor kendisi. Genel olarak Blogger ve Wordpress konuları, sosyal medya, teknoloji haberleri vb. gibi yazılar yazıyor. Onun adını ilk kez duyanlar ve daha yakından tanımak isteyenler için küçük bir röportaj yaptım. Hadi Berkcan'a, Blogger hakkında sorduğum soruların cevaplarına birlikte bakalım :)

1) Ne zamandan beri blog yazarlığı yapıyorsun?

Berkcan: Mayıs 2007'den beri blog işleriyle uğraşıyorum

2) Blog açmanda etkisi olan nedenler nelerdir?

Berkcan: İnternette bazı arkadaşlarımın kişisel blogları vardı,bi arkadaşımın blogunda yazarlık yapıyordum.Sonra düşündüm "nedende benim bi kişisel blogum olmasın ki" dedim ve kendi blogumu oluşturup yazmaya başladım.

3) Blogunda genel olarak hangi kategoride paylaşımlar yapıyorsun?

Berkcan: Genel olarak teknoloji haberleri,blogger eklentileri ve blogger temaları, programlar, wordpress eklentileri ve wordpress temaları, kişisel yazılarımı yazdığım bir blog.

4) Severek takip ettiğin bloglar hangileridir?

Berkcan: Mikrooplazmik, Onur Batur, Sohbetche Blog, Aerakman, Blogger Modifiye

5) Sence blog yazarlarının yaptığı en büyük hatalar nelerdir?

Berkcan: Genellikle yazdıkları yazılara dikkat etmemeleri. Mesela yazdığı yazıda kelime yanlışı yapması, en önemli etkenlerden birisi.

6) Blog açmak isteyenleri en çok hangi konuda uyarmak istersin? Önerilerin nelerdir?

Berkcan: Dediğim gibi yazı yanlışları yapmamaları, temanın ve widgetlerin birbirine uyumlu olması, her şeyi doğru yerde kullanması.

7) İlerleyen zamanlarda okuyucularınla paylaşmayı düşündüğün projelerin var mı?

Berkcan: İleride düşündüğüm birkaç proje var. Mesela şu an kendi sitem adına bir tema paylaşım sitesi üzerinde çalışıyorum. Aklımda olan diğer projeler ileride size sürpriz olsun. Hepinizi bloguma beklerim. Yazımı okuyan arkadaşlarıma şimdiden çok teşekkür ediyorum. İyi bloglamalar :)

(11 Eylül 2013)

Eğer sizler de Berkcan'ın blogunu takip etmek ve kendisine ulaşmak isterseniz aşağıdaki adreslerden kendisine ulaşabilirsiniz :)

İletişim Bilgileri:

berkcanozenc.blogspot.com

berkcanozenc@gmail.com

https://twitter.com/Berkcanozncblog


https://www.facebook.com/BerkcanOzencBlog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder